ANDY WARHOL in DVF

kimonosnack this week is Andy Warhol. Did you go to “ANDY WARHOL 15 MINUTE ETERNAL EXHIBITION” at the Mori art Museum? I have seen many his arts anywhere. So I did’t think I wanted to go. But my assistants said to me, “I want to go!”. They are twenties, and when I was same age, I thought same things. I think it was very good I looked at many Warhol’s arts. If I do now, I will be full!
By the way, I posted many photos from DVF event on this March. I had a very important experience!!! So I didn’t want to go to the Mori art Museum. I was comfortable at Ginza DVF shop! I also love Warhol’s arts selected by Diane.

今週はアンディ・ウォーホル特集をお届けします。みなさまは、森美術館で開催された国内過去最大級の回顧展"アンディ・ウォーホル展 永遠の15分"にはいかれましたか?私は、これまでいろんなところで見てきたので、そんなに行きたいという気持ちにはなれませんでしたが、20代のアシスタントさん達は「行きたい、行きたい」と言っていました。私も20代の頃に衝撃を受けておいてよかったと思います。今、700点もの作品を一気に見てしまったら消化不調を起こしてしまいそうです。
今日の写真は、先日ダイアンが来日した時のもの。もう、一カ月も前の事ですが、振り返ってみるととても貴重な体験だったと思います。森美術館に行かなくてもいいと思ったのは、きっと、銀座店のイベントで満喫しきったから。ダイアンがセレクトしたアンディの作品が私も一番大好きです。それでは、明日のアンディ・ウォーホルもお楽しみ♡

tops, pants,bag and sunglasses DIANE VON FURSTENBERG, ZARA necklace, Sergio Rossi heels,and Sisii jacket

Comments

  1. あきこさんかっこいい〜!♡
    とってもお似合いです:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. まゆは〜〜ん!ありがとう♡とっても嬉しいです。
      あきこ

      Delete

Post a Comment