VIP PARTY at CENTER 548

kate spade dress, bag, necklace, bangles and heels

I have posted NY tour for 1 week. This is last post. I went to kate spade VIP party and had a wonderful time!!! The party hall was gallery that is CENTER 548 where is same place to installation on the morning. I wore the pink dress that was I had gotten kate spade shop in SOHO the day before. Deborah hugged me, and I told Brad!!! Very exciting night!!! You can also see the tour on other blogs of kate spade official bloggers. Now, they post Tokyo Fashion Week soon, it is quickly and amazing!!!

marinori by super lovely Tokyo sisters
dresstrip by Maho has fabulous words and loves wine
The Mayuglass by Mayuhaaan is sweet and chic girl

NYツアーのリポートを一週間お届けしてきました。いよいよ今日は最終日です。VIPパーティは、午前中のインスタレーションと同じ会場のCENTER 548。前日お買い物したkate spadeのワンピースや小物でドレスアップしました。デボラさんにお会いすると何度もハグしてくださって、ブラッドとお話することができました。本当に素敵な夜でした。同じkate spade公式ブロガーちゃんたちのサイトでも、今回の旅の様子がたくさん投稿されているので見てみてね。みんなはもう夢からさめて、東京ファッションウイークをリポートしていました。すごい!

marinori 東京で一番かわいい姉妹のブログ
dresstrip 素敵な言葉がいっぱいのワイン好きMAHOさんのブログ
The Mayuglass スウィートでシックな大学生、Mayuhaaanのブログ

Comments

  1. NY、まだまだ先の事と思っていたら、もう行ってみえたんですねぇ。
    きらびやか過ぎて目がクラクラです。
    先生はとっても楽しそうで、こちらも嬉しくなります♪
    全く違う世界を垣間見る事が出来て楽しかったです。
    レポートありがとうございました!!

    あんじクン中学ご卒業おめでとうございます。
    もうすっかりお兄さんですねぇ。
    愛知県は今日、公立高校合格発表がありました。
    我が甥は、第一希望に無事合格だそうです。
    姉ちゃんも安心してました。

    春ですねぇ~~。

    ReplyDelete
  2. きゃー!あきこさんの素敵なお写真たちを見てまたあの日の興奮が蘇ってきました。
    本当に夢のような時間でしたね♡
    ブログのご紹介ありがとうございます;)

    ReplyDelete

Post a Comment