Beautiful Lunchtime

学生の時からのお友達と久しぶりに会いました。会場はくにちゃんの自宅。女優の山木と待ち合わせして伺いました。くにちゃんはおもてなしのリースを飾ってお昼も用意してくれました。私は少しドレスアップしていきました。食後のキウイは通常の2倍の大きさのもので甘さは5倍。くにちゃんは昔から好きなものが徹底していて妥協しません。私よりすごいです。今回は、くにちゃんが観葉植物嫌いな話を初めて聞きました。家のまわりには、自分が手入れできるだけの植木鉢がバランスよく置いてありました。自然の中の家なので鳥のさえずりがミュージックのようでした。シンプルに素敵に暮らすってこういうことなんですね。

I met my friends after a long time at Kuniko's house. I went to there with Yamaki who was an actress. Kuniko decorated welcome wreath and made lunch for us. I dressed up a little. We ate kiwi fruits, there were big and very sweet! Birds sang around Kuniko's house. It is so simple and beautiful life!

DVF dress, kate spade new york sunglasse, H&M necklace,BERGE bag and 10 CROSBY DEREK LAM heels

Comments

Post a Comment