Sunday, August 27, 2017

My Favorite Swimsuits From MK and My Book





I got these swimsuits about two years ago.I haven't founded more perfect one than this. So I wear it whenever I go to pool and beach. The halterneck design makes different busts beautiful. The shape that crosses the center brings the silhouette closer to an hourglass shape. No too high-cut legs is good for me. When I was student, the uniform for physical training was bloomers. So I relax with this shape. What I try to keep in shape is to focus on the point below the navel and the inner body when I notice it. Instead of putting in force, consciousness like collecting muscles inside is just right. I continued it about 10 years, the reducing the shoe sole became well balanced, and the lower body also became tight. Since I do not have a scale, sometimes I wear my pants from Saint Laurent that is just size, and I check my size. I don't overeat . So I am hungry soon, but my snack is not sweets. I have handmade salad with potatoes or sandwiches. I can forget swees when I put on my favorite dressing. If you want to eat sweets, drink carbonated water. The most strong carbonated water from convenience store, Seven Eleven is very good! Everyday exercise, walking, radio calisthenics , Japanese traditional dance. Each excercise is about 15 minutes, so I can be continued. By the way, I will dedicate a Japanese dance to the god of a Kitazawa Hachiman Shrine on September 2rd, at 6:30 pm. I am looking forward to your coming!! You can see my performance in last year on here.

このマイケルコースの水着は2年前にお買い物したもの。これ以上パーフェクトなワンピースタイプのものを見つけられなくて、プールもビーチもいつもこれ。 ホルターネックはどんなサイズのバストも魅力的に見せてくれます。中央にクロスするシェイプがシルエットを砂時計型に近づけてくれます。ハイレグすぎないところもいいです。高校まで体育の授業はブルマーでしたから、このくらいの感じが安心できます。 体型維持で心がけていることは、気づいた時に丹田と内股に力を集中させます。力を入れるのではなく、筋肉を内側に集めるような意識くらいがちょうどいいです。これを10年くらい続けていたら靴底の減り方もバランスよくなり、下半身も引き締まってきました。体重計は持っていないので、時々、ジャストサイズのサン・ローランのパンツを履いて、チェックします。 食事は7分目。すぐお腹がすくので間食はお菓子ではなくて、手作りサンドイッチやお芋の入ったサラダ。甘い物は、叙々苑のドレッシングをかけると忘れられます。それでも甘い物が食べたくなったら、炭酸水を飲む。それでもだめなときはセブンイレブンの強炭酸水で痛いくらいビリビリさせると、しばらく何も口に入れなくても大丈夫ですよ。 毎日のエクササイズは、ウォーキング、ラジオ体操、日舞。どれも15分くらいなので続けられます。さて、毎年恒例の北澤八幡さまでの奉納舞は、9月2日の18時30分からです。みなさまのお越しを心よりお待ちしております。昨年の様子はこちらです。

10 comments:

  1. You look fantastic, dear friend. I love the illustrations, too.

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  2. 美しいです。 私は太極拳と卓球をやってます。頭の体操にはコントラクトブリッジです。

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  3. You look so so good in this bathing suit!! やはり体系維持のためには食事制限とかされてるんですね!私ももっと頑張ります❤️

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  4. You look so pretty, Akiko! What a great swimsuit! Kisses, my friend.

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  5. You look amazing! And your book looks great! :) xx

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  6. Wow, you look fab in that black swimsuit!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

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  7. Thank you for your comments!
    I would love to try wearing a new swimsuits!!

    akiko

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